Értékesítési technikák: a haszonérvelés

Nemrég kaptam egy levelet az egyik olvasómtól, aki leírta benne, hogy milyen céghez ment el dolgozni, mit értékesít és miben lehet a segítségemre. Miközben olvastam a levelét, eszembe jutott, hogy mi az egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik belőle. Milyen volt a levél? Nem idézem be az egész levelet, csak a sematikus felépítését – de biztosan … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Bizalomépítő cégbemutatás

Ezt a cikket Judith, az egyik olvasóm kérésére írom. Megkérdezte, hogyan lehet jól bemutatni a céget a tárgyalás során? Erre a kérdésre válasz ez a cikk – némiképp kibővítve. A cégbemutatás szerepe Kevésbé tapasztalt értékesítőként még nem tudtam, mi a szerepe a cég bemutatásának és ezért hajlamos voltam elintézni azzal, hogy megkérdeztem, hallott-e már a … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A ma is működő hideghívás

Ez a cikk a hideghívás témáját járja körbe, arra a kérdésre keresem benne a választ, hogy most, 2017-ben van-e értelme még a hideghívással próbálkozni? A hideghívás jelentése A hideghívás azt a folyamatot jelenti, amikor olyan embereket hívunk fel időpontegyeztetési céllal, akikkel nincs még kapcsolatunk. Klasszikus példája a telefonkönyv: az ismeretlen értékesítő leül és elkezdi végighívni … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A vételi jelek

“A szerszámkészítővel szemben, aki napi nyolc órát termel, az üzletkötő munkaidejéből mindössze 5 perc számít. Ez a bizonyos öt perc különbözteti meg a jó üzletkötőt a “futottak még” kategóriától.“* Jó értékesítőként egyszerre kell ismerned a értékesítés pszichológiáját (segítség ehhez 6400 szavas cikkem  a vásárlási döntés pszichológiájáról), a saját terméked vagy szolgáltatásod, de ez még csak … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák: az igazságpillanatok

Az igazságpillanatokkal való munka a haladó értékesítési technikák közé tartozik. A legtöbb értékesítő és cég nem is hallott róluk, pedig meghatározzák az ügyfél élményét, ezáltal az újravásárlási szándékot és az ott költött pénzt is. Ahogy a vásárlási döntések motivációit leíró cikkemben is olvashatod, (Hiperrészletes, 6400 szavas cikk, olvasd el új ablakban!), a vevők nemcsak az … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák teszt: milyen típusú értékesítő vagy?

Azért kell tudnod, hogy milyen típusú értékesítő vagy, mert kritikusan fontos a sikereid, a karriered és az eredményeid szempontjából, hogy milyen – személyiségvonásaidból következő – tárgyalási erősségeidet erősítsd és milyen, a habitusodhoz, a személyiségedhez passzoló értékesítési technikákat használj. Ha nem a megfelelőket, akkor kínlódni fogsz, és sokkal nehezebben fog menni az értékesítés. Olyan helyzetben leszel, … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Milyen értékesítési technikákkal keress látható mennyiségű pénzt az első hónapban – kezdő értékesítőként?

Egy olvasóm véleménye a cikkről: Kezdő értékesítőként ott állsz a cég kapujában és olyan kérdéseid vannak, hogy nekem is sikerülhet? Hogyan fogok ebből megélni? Elérem-e a kezdő támogatást? A lényeg a bizonytalanság. (A videóban a cikk teljes szövegét láthatod. Ha olvasni jobban szeretsz, olvasd tovább!) Sokan ezt úgy akarják átvészelni, hogy fenntartják a kezdő szerepüket: … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share
Share

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás