Tárgyaláskönnyítő képzés

Kedves Látogató!

Gratulálok, rátaláltál egy olyan oldalamra, amely 2013-ban készült és lehet, hogy már nem 100%-osan időszerű.

Ezért már nem elérhető a menüből.

De az itt leírtak nagy része ma is működik és előnyt biztosít az értékesítésben.

Helyette a 2017-es Magabiztos Tárgyaló Tréninget ajánlom, az is ingyenes és teljesen időszerű.

Ezt a Tárgyaláskönnyítő képzést át fogom dolgozni és fizetős termék lesz belőle.

De TE feliratkozhatsz rá ingyen, mert megtaláltad!

Iratkozz fel a Tárgyaláskönnyítő képzésemre és INGYEN megtudod:

  • Hogyan lehetsz büszke a munkádra,
  • Hogyan dolgozhatsz úgy, hogy élvezd, amit csinálsz,
  • Hogyan érd el, hogy az ügyfélnek ne legyenek kifogásai,
  • Hogyan srófold feljebb az árat – az ügyfél egyetértésével,
  • Hogyan legyen akkora élmény számára a bemutatód, tárgyalásod, hogy szívesen ajánljon
  • Hogyan kerüld el a “Még gondolkodom rajta” kifogást és
  • Hogyan értékesíts igény szerint!

Egy résztvevő véleménye a képzésről:

“Kedves Imre!
Nagyon jól felépitett hirlevél sorozat, és nagyon tetszik, hogy megerősitettél a saját erősségembe, az igényen alapuló értékesitésen, és annak tanitásán. Örülök, hogy ennek egyre erőteljesebben jelentkezik a hatása az üzleti életben, hála ezért Neked (is)
A jövőre nézve csoport szinten is igénybe szeretném venni a tapasztalatod és tudásod…. remélem hamarosan 🙂
További sok sikert kivánok Neked!
Üdv: Kalmárné Judit”

Olvasóim véleménye a Tárgyaláskönnyítő képzésről 10. és a 18. lecke után kiküldött kérdőív alapján:

(A lap aljára görgetve tudsz feliratkozni)

infografika1 infografika2

 

 

 

 

 

 

 

A képzés tematikája a következő:

  1. Te kinek az igénye szerint értékesítesz?   Tárgyaláskönnyítő képzés
  2. Te is utálsz időpontot egyeztetni? A működő módszer a levélben! 1. rész
  3. Időpont egyeztetés 2. rész
  4. A vásárlási és döntési folyamat azonosítása
  5. Az igény szerinti értékesítés elmélete. Essünk túl rajta!
  6. Bizalomépítés – de hogyan?
  7. Tudsz bánni az ügyfeleiddel?
  8. Ki tudod mondatni az ügyfeleddel az igényeit?
  9. Az ügyfeled tudja, mire vágyik? Ha már igen, akkor lesz szüksége Rád!
  10. Tudod, hol van az ügyfeled motivációs pontja?
  11. Az ügyfeleidnek nincs pénze? Vagy csak nem tudod feltornászni az árat?
  12. Az utolsó elméleti rész!Vajon hasznos Neked?
  13. Tudod mik azok a szubjektíven objektív kapaszkodók és mire jók?
  14. Közös problémamegoldás – kifogáskezelés helyett
  15. Mik azok a vételi jelek és hogyan vedd észre?
  16. Lassan itt a vége! A tárgyalásnak is!
  17. Ajánlanak Téged az ügyfeleid?
  18. Piszkos Fred a példaképed? Néhány piszkos tárgyalási trükk…

Ugye érdekel?

Iratkozz fel most!

A böngészőben tiltva van a javascript használata. Az űrlap ellenőrző funkciói nem fognak jól működni.

Email*
Név*


Ha nem működne a “Kérem az anyagot!” gomb, kérlek, jelezd nekem a Kapcsolat menüpontban leírtak szerint! Köszönöm!

Adatvédelmi nyilvántartási számom: NAIH-63497/2013.

Adatvédelmi nyilatkozat itt olvasható. (Új böngészőablakban nyílik!)

Adataidra nagyon vigyázok, másnak nem adom ki! Spam-et nem küldök és minden kiküldött levélben ott a leiratkozási link, amelynek segítségével egy kattintással leiratkozhatsz!

 

Share

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás