A tréning tematikája

Mindent IS az értékesítésről online tréning

10 hét alatt elvégezheted, napi fél – egy órát rászánva két – két és fél hónap alatt új szintre emelheted a vállalkozásod értékesítését. Ezzel a tréninggel eléred, hogy ne a vállalkozásodban, hanem a vállalkozásodon dolgozz!

Nézd meg a videót és a tematikát!

16 lecke, 25-45 perc közötti videóval (nézhető és mp4-ben letölthető), mp3-ban letölthető hang és pdf-ben vázlat.

Értesítselek a 2019-es Black Friday ajánlatomról? Iratkozz fel az ingyenes Magabiztos Értékesítő Tréningemre és értesíteni foglak.

Mivel a telefonos megkeresések nem szerepelnek benne, ajándékba kapod hozzá a Webuni oldalán található Melegen ajánlott hideghívás kurzusomat, így lesz teljes a tudásod.

Hallgatóim ilyen értékelést adtak a hideghívás-kurzusnak:

Egy ilyen tréning élőben legalább három napig tartana és minimum 75.000.- Ft-ba kerülne.

Nézd meg a tematikát és tippeld meg, mennyiért adom!

1. Felkészültél a repülésre?

Mik azok a jogi és adózási tényezők, amelyek akadályozhatják a növekedésedet? És még 8 kérdés, amelyre válaszolva felméred jelenlegi helyzeted és megkapod a választ: mely területekre érdemes odafigyelned ahhoz, hogy növelni tudd az eladásaidat. Néhány népszerűtlen alapigazságot is elmondok az anyagban az értékesítésről.

2. Kinek kommunikálsz és kinek adsz el?

A mindenkinek rossz válasz. A célcsoport (pl. 18-30 közötti Bp-i nő, felsőfokú végzettséggel) kevés. Egy módszert mutatok meg a leckében, amellyel eléred, hogy a leendő vevőd azt érezze, pont neki írtad a hirdetésed, neki szól a prezentációd.

3. Offline marketing eszközök

Ha nem online eszközökkel akarod elérni a leendő vevőket, ezek közül választhatsz. Előnyök, hátrányok, választási szempontok és egy újszerű tipp, amit nagyon ritkán alkalmaznak, pedig egy befektetéssel hosszú távon hozhatja a vevőket.

4. Online marketingeszközök

Miért megkerülhetetlen, hogy online is elérhető és/vagy aktív legyél? Milyen ingyenes és fizetős eszközök vannak és mi alapján válassz köztük. Egy működő, 16%-on konvertáló (100 látogatóból 16 feliratkozó) weboldal és rendszere részletes bemutatása, a másolhatóságra ügyelve.

5. Mit mondj vagy kommunikálj annak a vevőjelöltnek, amit elértél?

Hogyan keltsd fel a figyelmét? Kommunikációs alapok, úgy mint a haszonérvelés, arisztotelészi érvelési struktúra. Mihez kezdj az ellenálló vevőjelöltekkel (biztosítás, ingatlanközvetítés)?

6. Az első kapcsolatfelvétel

Mi az a 0. benyomás? Mi a kapcsolatfelvétel 6 fő célja? Mi az egyetlen valódi előnyöd, ha MLM-ezel vagy olyasmit értékesítesz, amit sokan mások is? Mik azok a mikroelköteleződések és mire használhatod?

7. Értékesítési/tárgyalási stratégiák

Mi a különbség a termék- és az ügyfélorientált értékesítési stratégiák között? Mikor válaszd az egyiket és mikor a másikat. Részletes elemzés 7 szempont szerint. Ezek: az ügyfél igényei; testreszabhatóság, összehasonlíthatóság, bizalomépítés, hangsúlyos eladási tényezők, kifogáskezelés, árkezelés.

8. Bizalomépítés és jégtörő beszélgetés

Miért kell a vevőnek benned háromféleképpen is bízni? Miért bízzon a cégben? Hogyan tudod kiépíteni ezt a bizalmat és hogyan szolgálja ezt a cégbemutató? Mi a jégtörő beszélgetés ismerkedésen túli 6 másik funkciója? Mit tegyél akkor, ha az ügyfél nem akar beszélgetni?

9. Igények felkeltése és felmérése, az ügyfelek edukálása

Az igényfelmérés 6 célja. Hogyan csináld, milyen technikákat alkalmazz és hogyan keltsd fel az igényeit? Hogyan és miért minősítsd az ügyfeled? Mik azok az előzetes zárások?

10. A termék/szolgáltatás prezentálása és az ajánlattétel

Mi a helyes sorrend? Miért elmaradhatatlan az összegzés? Konkrétan hogyan tegyél ajánlatot?

11. Az ár kezelése

Hogyan lehet lezárni az árral? Mik a tiltott szavak, amiket ne használj? Az ár 5 funkciója és haszna. Hogyan kezeld az árat, ha nincs ráhatásod és hogyan, ha van? 21 technika részletesen.

12. A kifogások kezelése és zárás

Hogyan tudja az ügyfél kezelni a saját kifogásait? Hogyan működik az előzetes kifogáskezelés? Mi az az önműködő zárás?
Hogyan tudod elérni, hogy az ügyfél már a tárgyalás vége előtt vásároljon?

13. Mit tegyél, ha nem veszi meg?

A B terv; downsell és ajánláskérés.

14. A rendszer felépítése és elvégzendő feladatok

Teljes használati utasítás ahhoz, hogyan építsd fel az értékesítési forgatókönyved. Milyen szövegkönyveket kell megírnod, milyen TEH-táblákat használj és folyamatábrák, példákkal.

15. Technikai megvalósítás alapfokon

Ettől nem leszel még guru, de megmutatom, hogyan tudsz egyszerűen videót és ppt-t készíteni.

16. Add tovább!

Hogyan tanítsd be alkalmazottaidat, partnereidet? Gyakorlati trükkök vezetői tapasztalataim alapján.

Beiratkozás után egyben megkapod az egész tréninget. A leckék anyaga örökre  tiéd marad.

Folyamatosan kérdezhetsz tőlem, a kérdéseidre 24 órán belül válaszolok.

A tréning normál ára jelenleg 19.900.- Ft

Tartalmazza a “Melegen ajánlott hideghívás” ajándék online tréninget is.

Egy lecke áráért egy kávét kapsz egy átlagos kávézóban. Itt meg ez a pénz komoly bevételnövekedést hozhat!

Rendeléshez kattints ide! – Most ajándék konzultációval!

Részt veszek a tréningen!

Jogi tudnivalók és adatvédelem a kattintás után elérhetőek, a következő oldalon.

Ahol már találkozhattál az írásaimmal:


 

toptalq