Értékesítésfejlesztési konzultáció

Pár fős cég vezetőjeként vagy önálló értékesítőként, vállalkozóként olyan értékesítési, ügyfélkapcsolati problémád van, amelyre gyors és személyes megoldást keresel?

Egyedül érzed magad, tanácsra és támogatásra van szükséged, de arra még nincs erőforrásod, hogy egy ügynökséghez fordulj? Viszont elérted a saját tudásod határait és tovább szeretnéd fejleszteni az értékesítésed?

Eleged van az ingyenes webinarokból, amelyekben pont a lényeg nincsen benne, de rámegy egy-két órád? A videókból, a cikkekből, amelyek csak arra jók, hogy megvegyél valamit? Ahol ki akarják szúrni a szemed általánosságokkal? A FB csoportokból, ahol kapsz ugyan válaszokat, de veled és vállalkozásoddal személyesen senki sem foglalkozik? Nem tanulni akarsz, hanem rögtön megvalósítani?

Arra vágysz, hogy valaki a Te problémáddal, a Te fejlődéseddel foglalkozzon végre?

Rövidítsd le az utadat!

Szánj rá egy kis pénzt és kezdd el komolyan fejleszteni az értékesítésed!

Konzultálj velem – kényelmesen!

Gyakran nem is a szaktudásod hiányzik, hanem a külső nézőpont, amellyel egy másik személy rálát a problémádra és visszajelzést ad. Több ügyfelemmel konzultáltam már – és ezek a konzultációk gyakran coaching jellegűvé váltak: használtam a segítői készségeimet (szociális munkás diplomám is van) és így vált eredményessé a beszélgetés. Ezért is érdemes igénybe venned.

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Értékesítéstámogatás (@ertekesitestamogatas) által megosztott bejegyzés

A konzultáció ereje ebben a három dologban rejlik:

  • az egyik a meghallgatás és a kérdések ereje. Az, hogy valaki hallgat, rákényszerít arra, hogy minél konkrétabban és pontosabban megfogalmazd a problémát. És a másik fél feltáró és tisztázó kérdésekkel tud segíteni abban, hogy még tisztábban lásd a problémát. És tudod, ami a matekban igaz, itt is igaz: a jó problémafelvetés fél megoldás.
  • a másik hatótényező az érzelmek elhomályosító hatását szünteti meg: amikor beszélsz másnak, akkor jobban kilépsz a szorító negatív érzelmekből és jobban átlátod a helyzeted
  • harmadikként ott van a tanácsadás ereje: mivel már sok értékesítési helyzetben konzultáltam, valószínűleg tudok jó és előre vivő ötleteket adni ahhoz, hogy (még) jobban menjen az értékesítés.

Itt egy cikkem is arról, mire jó a konzultáció.

Itt meg két ügyfélvélemény:

A legutóbbi beszélgetésben is volt három kérdésed, amin sokat gondolkodtam … Na, ez megint olyan forintos mondat, amit már jóval korábban meg kellett volna kapnom.” (Kiss Csaba, Colorinpress)

 “A konzultáció során Imre olyan nézőpontokra világított rá, melyek eddig is előttem voltak,de egyedül nem tudtam őket rendszerbe foglalni. A beszélgetés minden perce előremutató és értékes volt.” (Szilágyi László, Nyíregyháza)

Szeretnéd egyedül elkezdeni? Töltsd le a Kérdések a tisztánlátáshoz című anyagomat!

Ahhoz, hogy tisztábban lásd a problémáidat, egyedül is elkezdheted.

Ennek az az előnye, hogy át tudod gondolni és pontosan meg tudod fogalmazni, mik a problémáid. Ha leírod, akkor kénytelen leszel pontosan fogalmazni és ez elősegíti a tisztánlátást.

A hátránya az, hogy a segítő beszélgetés két fő hatótényezője hiányzik belőle:

  • a külső nézőpont – senki sem lát rá magára, ezért nem tud kilépni saját gondolati köreiből, agyalásából. Ezt adja meg a konzulens.
  • a két ember közötti kapcsolat: az, hogy egy segítő ítélkezésmentesen meghallgat, csökkenti vagy megszünteti a problémáid miatt érzett szégyent és egyéb negatív érzelmeket és felszabadít.

Készítettem egy letölthető anyagot, amelyben olyan kérdéseket találsz, amelyek segítenek a helyzeted felmérésében. Végig vezetnek a felkészülési folyamaton és segítenek tisztábban látni a helyzetedet. Ha egy kávé mellett rászánsz fél órát, a kitöltés végére tisztán fogod látni a helyzetedet.

Add meg az adataid és a rendszer elküldi emailben.

Kattints ide a letöltéshez!

A második alkalom díjmentes!

Azért, hogy számodra a lehető leghatékonyabb legyen a tanácsadásra szánt idő- és pénzbefektetés, átgondoltam és átalakítottam a konzultációs folyamatot.

Nem az első, hanem a második alkalom a díjmentes. Ennek az az oka, hogy ha fizetsz a beszélgetésért, akkor nagyobb valószínűséggel fogod komolyan venni és megvalósítani. Tehát hatékonyabb lesz számodra. A második alkalmat pedig azért tettem díjmentessé, hogy csökkentsem a kockázatod: ne kelljen egy olyan beszélgetésért is fizetned, amely az elsőnek a szerves folytatása.

Hogyan épül fel a folyamat?

A folyamat úgy épül fel, hogy először végzünk egy helyzetfelmérő beszélgetést, amelyben megnézzük, hogyan értékesítesz most, mik az akut problémák, hogyan lehet azokat megoldani és milyen fejlesztési irányok vannak.
 
Ez az első alkalom kb. egy órát vesz igénybe és két célja van: megnézzük, hol tartasz most és merre indulj. Egy nappal később küldök egy írásos javaslatot, hogy az addigi infók alapján mit gondolok, hogyan lehetne fejleszteni téged, illetve az értékesítésed. És természetesen visszajelzést is adok a tapasztalataimról.
 
Kb. egy héttel később egy követő beszélgetésen megnézzük, mi történt a beszélgetés óta, változott-e valami, máshogy látod-e a problémákat.  Hogyan dolgozott benned tovább a beszélgetés, milyen új meglátásaid lettek. Milyen kérdéseid vannak még és milyen értékesítésfejlesztési tervet lehet elkészíteni.
 
Ezzel lezárul az első szakasz.
 
Utána pedig, ha mindketten akarjuk, megállapodhatunk egy közös munkában, akár a már korábban kitűzőtt célok mentén, akár – ha szükséges – újabb célok kitűzésével.

A konzultáció megrendelés menete a következő:

  1. Rendeld meg a lenti űrlapon a konzultációt! Az ára 14.900.- Ft alkalmanként.
  2. Írj egy emailt az imre kukac ertekesitestamogas pont hu címre. Az emailben vázold a problémádat is, ha lehetséges! (Ez két okból fontos: én is jobban fel tudok készülni és neked is jobb: amikor leírod a problémádat, akkor tisztábban látod magad előtt, mintha csak gondolkodnál rajta.) – Ez nem kötelező lépés, csak ajánlott!
  3. A jelentkezéstől számított 24 órán belül vagy a következő munkanapon felhívlak, egyeztetünk egy időpontot és utána konzultálunk.
  4. Az adataidat az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kezelem.

Bónusz:

“Örökre az ügyfelem maradsz” – kiterjesztett ügyfélszolgálat.

Ez azt jelenti, hogy minden ügyfelemnek rendelkezésére állok a későbbiekben emailben és átlagos terjedelmű választ igénylő kérdéseire 24 órán belül/a következő munkanapon díjmentesen válaszolok.

Kattints ide a konzultáció megrendeléséhez!

(A kattintás után egy űrlapra jutsz. Ott add meg a számlázási adataidat, arra küldök a Számlázz.hu segítségével egy díjbekérőt, rövid időn belül. Az adatokat pontosan add meg, mert azok fognak rákerülni a számlára is! Az adószámot csak akkor kell kitöltened, ha e.v. vagy, vagy céged van. Ha magánszemélyként rendelsz, akkor hagyd üresen a rovatot! A kiküldött díjbekérőt bankkártyával vagy banki átutalással tudod rendezni.)