Professzionális panaszkezelés 5 lépésben

Két ok, amiért fontos a jó panaszkezelés: 1.  A hozzád eljutó panaszok csak a jéghegy csúcsát jelentik. A legtöbb ember nem szeret panaszt tenni, nem szeret reklamálni, mert gyakori a rossz tapasztalat, a lepattintás, a vevő hibáztatása és inkább ezt megspórolja magának. “Cserébe” a rossz tapasztalatot elmondja az ismerőseinek, ezért úgy veszítesz potenciális vevőket, hogy … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

7 mód, hogyan szerezz visszatérő vevőket

Most jöttünk meg a nyaralásunkról, amelyet Északkelet-Magyarországon töltöttünk. Nem terveztem dolgozni közben, még a Facebookot is leszedtem a telefonomról, de a végére mégis megírtam fejben ezt a cikket, annyi új tapasztalatot szereztem. Elsőre úgy látszik, hogy ez a cikk a szállásokról és a turisztikai szolgáltatásokról szól – de ez ne tévesszen meg! Bármit is értékesítesz, … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A vételi jelek

“A szerszámkészítővel szemben, aki napi nyolc órát termel, az üzletkötő munkaidejéből mindössze 5 perc számít. Ez a bizonyos öt perc különbözteti meg a jó üzletkötőt a “futottak még” kategóriától.“* Jó értékesítőként egyszerre kell ismerned a értékesítés pszichológiáját (segítség ehhez 6400 szavas cikkem  a vásárlási döntés pszichológiájáról), a saját terméked vagy szolgáltatásod, de ez még csak … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák: az igazságpillanatok

Az igazságpillanatokkal való munka a haladó értékesítési technikák közé tartozik. A legtöbb értékesítő és cég nem is hallott róluk, pedig meghatározzák az ügyfél élményét, ezáltal az újravásárlási szándékot és az ott költött pénzt is. Ahogy a vásárlási döntések motivációit leíró cikkemben is olvashatod, (Hiperrészletes, 6400 szavas cikk, olvasd el új ablakban!), a vevők nemcsak az … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A vásárlási döntés pszichológiája

1. Miért fizetnek az emberek?Mi a vásárlás pszichológiája? Olvasóim véleménye:         A cikk végén megtudod! – olvasási idő 40 perc   Személyes értékesítőként állandóan ez a kérdés izgatott: miért fognak fizetni az emberek? Mit mondjak nekik, amiért engem és a termékemet választják ? Hogyan és mi alapján hozzák a vásárlási döntéseiket ? … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A profi tárgyalók 7 könnyen megtanulható piszkos kis trükkje, amelyekkel elérik a tárgyaláson azt, amit akarnak

Kíváncsi lettél? Vajon veled szemben hányszor alkalmazták már ezeket a trükköket? Most megmutatom, mit és hogyan használj te és azt is meg fogod tudni, hogyan védekezz ellenük! Ezek a trükkök azon alapulnak, hogy a tárgyalás leggyengébb pontja a szemben álló másik fél is lehet. Ha nem tud megfelelően tárgyalni vagy nem bírja a nyomást, esetleg … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Hogyan szólíts meg bárkit egy konferencián – és építs ki vele gyümölcsöző üzleti kapcsolatot?

Részletes üzleti kapcsolatépítési útmutató 13 pontban Ismerős a helyzet? Elmész egy konferenciára, egy workshopra és nemcsak az új információk miatt mész, hanem azért is, mert szeretnél új üzleti kapcsolatokat kiépíteni  – de nem tudod, hogyan kezdjél hozzá. Ahogy egy olvasóm megfogalmazta: “Igen, azokra a lehetséges első mondatokra lenne igazán szükségünk : “hogyan megyek oda egy … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Mi az értékesítési/hálózatépítési siker méltatlanul mellőzött titka?

                Egy szó: a rendszer.                 Bővebben: az értékesítési hálózatokban a képzések és a motiválás során nagy hangsúlyt fektetnek az egyéni teljesítményre, a személyes kiválóságra és az egyéni értékesítési képességekre. Azokból lesznek a példaképek, a szupersztárok, akik nagyon jók és jó eredményeket érnek el. A legjobbak mitikussá válnak: … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share
Share

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás