Ebben a bejegyzésben egy letölthető anyagot találsz, amelyhez mindenféle regisztráció nélkül hozzájuthatsz.
Ha szeretnéd, hogy ilyen jól konvertáló tárgymezőket (vagy bármilyen szöveget) írjak neked, nézd meg a https://ertekesitesiszoveg.hu oldalamat!
A transzparencia miatt és azért, hogy valódi összehasonlítható adatokhoz jussál, nyilvánosságra hozom a számaimat. Ennek az is a következménye, hogy láthatod, anyagaimban, tréningjeimben nem beszélek mellé – én tényleg tudok értékesíteni és értékesítési szöveget írni.
Ha nem emailezel, akkor is érdemes megnézned, hiszen a tárgymező másképpen fogalmazva egy rövid értékesítés: azt adja el, hogy az olvasó megnyissa az emailedet. Ha nem éri el célját, akkor teljesen mindegy, mi van az emailben, nem jut el az olvasóhoz.
Így, ha jó tárgymezőket tudsz írni, akkor jó horgokat tudsz írni hideghíváshoz; jó egymondatos ajánlatokat és összefoglalókat.
Biztos hallottad már, hogy rövid szöveget írni (ez akár egy prezi vagy egy előadás szövege is lehet) sokkal nehezebb, mint hosszút. Állítólag Winston Churchill mondta, ha egy órás előadást kell tartania, akkor egy hétig készül rá. Ha három napost, akkor azonnal kezdheti. A tárgymezők írásának gyakorlása segít ebben.
Egy másik módszer
Hallóttad már a hatszavas történetről szóló játékot? Az a célja, hogy egy film vagy könyv tartalmát foglald össze hat szóban. Azt mondják, Hemingway találta ki azt, hogy hat szóban összefoglal egy történetet, ez lett a következő:
“Kisbaba cipő eladó. Soha nem hordták.”
Természetesen téged is meg tudlak tanítani rá, ennek egyik módja a személyes konzultáció, a másik módja pedig az Értékesítési Forgatókönyv Online Tréning – amely egy darabig bónuszként szintén személyes konzultációval együtt kapható.
Töltsd le innen: https://ertekesitestamogatas.hu/files/legjobb-email-targymezoim-2018.pdf
Cikkajánló a kép után!
Ha szeretnél többet tudni a szövegírásról vagy értékesítési érvek megírásáról, olvasd el ezeket a cikkeimet is!
A vásárlási döntés pszichológiája
Értékesítési technikák: a haszonérvelés
E cikkek alapján készül egy munkafüzet is, amelynek segítségével te is be fogod tudni azonosítani az ügyfeleid döntési pontjait, igényeit és érvelni is tudsz majd nekik. Természetesen olyan érvekkel, amelyek a már beazonosított igényekhez és döntési pontokhoz passzolnak, ezért nagy lesz az esélye annak, hogy szerződést köt veled vagy vásárol.