Inspirációs konzultáció és coaching Skype-on

Olyan értékesítési, ügyfélkapcsolati vagy bármilyen más üzleti  problémád van, amelyre gyors és személyes megoldást keresel? Én a folyamatban támogatlak, nemcsak egyszer beszélünk.

Nem tanulni akarsz, hanem rögtön megvalósítani?

Konzultálj velem – kényelmesen!

Inspirációs konzultáció telefonon, Skype-on, Messengeren, Viberen. Egyszerűen és kényelmesen felhívsz és segítek!

Gyakran nem is a szaktudásod hiányzik, hanem a külső nézőpont, amellyel egy másik személy rálát a problémádra és visszajelzést ad. Több ügyfelemmel konzultáltam már – és ezek a konzultációk gyakran coaching jellegűvé váltak: használtam a segítői készségeimet (szociális munkás diplomám is van) és így vált eredményessé a beszélgetés. Ezért is érdemes igénybevenned.

Itt egy cikkem is arról, mire jó a konzultáció.

Itt meg egy ügyfélvélemény:

A legutóbbi beszélgetésben is volt három kérdésed, amin sokat gondolkodtam … Na, ez megint olyan forintos mondat, amit már jóval korábban meg kellett volna kapnom.” (Kiss Csaba, Colorinpress)

A konzultáció menete a következő:

  1. Rendeld meg a lenti űrlapon a konzultációt! Miután megrendelted, egy díjbekérőt fogsz kapni, azt a Számlázz.hu rendszerében bankkártyával és átutalással is kifizetheted. Utána pedig manuálisan küldöm majd a számlát. A konzultáció díja bruttó 14.900.- Ft (AAM, tehát 0% ÁFA). Ezért az összegért egy maximum háromszor bő fél órás konzultációt kapsz. Ezt azért találtam ki így, mert ekkor a problémamegoldási/fejlesztési folyamatban vagyok melletted és lesz időd megvalósítani, újra átgondolni, más irányt venni, stb.
  2. Írj egy emailt az imre kukac ertekesitestamogas pont hu címre. Az emailben vázold a problémádat is, ha lehetséges! (Ez két okból fontos: én is jobban fel tudok készülni és neked is jobb: amikor leírod a problémádat, akkor tisztábban látod magad előtt, mintha csak gondolkodnál rajta.) – Ez nem kötelező lépés, csak ajánlott!
  3. A pénz beérkezése vagy a bankkártyás fizetésről kapott értesítés után felhívlak, egyeztetünk egy időpontot és utána konzultálunk.
  4. Az adataidat az Adatkezelési tájékoztatóban leírtaknak megfelelően kezelem.

Garancia:

ha nem vagy elégedett, visszaadom a pénzt a konzultáció végén, ha kéred.

Bónusz:

“Örökre az ügyfelem maradsz” – kiterjesztett ügyfélszolgálat.

Ez azt jelenti, hogy minden ügyfelemnek rendelkezésére állok a későbbiekben emailben és átlagos terjedelmű választ igénylő kérdéseire 24 órán belül/a következő munkanapon díjmentesen válaszolok.

Share