5 hiba, amiért nem kattintanak a hirdetésedre, amikor online munkát hirdetsz

Ha online munkát hirdetsz vagy mlm-et, akkor kulcsfontosságú, hogy elkerüld a cikkben említett 5 hibát. Ezek a leggyakoribb problémák, amelyek miatt nem találsz magadnak elegendő belépőt és vásárlót: a hirdetésed rosszul teljesít.

Azért is fontos, hogy minél jobb legyen a hirdetésed, mert más szempontból nem vagy túl jó helyzetben: mivel mlm-ről van szó, sokan mások is hirdetik ugyanazt a lehetőséget, ezért nem tudsz egyedi lenni az ajánlatban. Más is ugyanazt ajánlja, ezért kell kitűnnöd a tömegből.

5 mlm hirdetési hiba

Ha nem tűnsz ki: kimaradsz. Mások elviszik az érdeklődőket és a forgalmat és ott álsz majd csalódottan.

Ez az öt ok:

1. Csalás az egész, amit hirdetsz

Erről a témáról külön írtam egy cikket. Itt csak a lényeget írom le: sok cég a belépők pénzére játszik és nincs is szándékuk arra, hogy tisztességesen működjenek. Vagy eleve egy pénzügyi piramisjáték, vagy a háttérben kamu és eladhatatlan szolgáltatások vannak, amelyek látszólag reálisnak tűnnek, de ezzel csak a pilótajátékot álcázzák.

De az is lehet, hogy az egész üzleti modell fenntarthatatlan és akkor te vagy az, aki hisz a mesékben. Például elhiszed, hogy reklámnézésért fizetnek? A hirdetőknek az a célja, hogy fizetőképes és érdeklődő vásárlójelöltek lássák a hirdetéseiket. Ezért miért fizetnének olyannak, aki nem érdekelt a vásárlásban?

Ahogy a régi mondás szól: “Ha nem tudod, hogy egy szobában ki a balek, akkor te vagy az.

2. Érthetetlen a hirdetés szövege

Érthetetlen mlm-hirdetés

Ez vajon mit jelent? Egy gépi fordítás, amely alig érthető. Nem beszélve arról, hogy olyan szolgáltatást mutat be, amely weboldaltulajdonosoknak való, tehát az átlagembert nem érdekli.

Ennél már csak az rosszabb, amikor kattintás után nem magyarul van az oldal. Szerinted hányan értik?

Érthetetlen mlm-hirdetés

Ez itt angolul van, ami azért baj, mert az esetleges belépők nagy része nem fogja érteni. Mellesleg a design kb. 1997-es, ami nem túl bizalomgerjesztő.

3. Közhelyes a szöveg

A hirdetés ugyan érthető, de gyakorlatilag minden, vagy a legtöbb online munkára vagy mlm-re ráhúzható. Itt egy példa:

közhelyes mlm-hirdetés

Melyik az az mlm, amire ez nem igaz?

A megoldás: keress egy olyan egyedi előnyt, ami csak arra a munkára jellemző és nem közhely. És szólítsd meg az olvasót, a célcsoportot, hogy azt érezze, neki szól a hirdetés! Itt teljesen igaz, hogy a kevesebb több.

4. Nem vagy benne te

Az mlm-ben az ajánlatnak te vagy a legnagyobb értéke. Attól lesz egyedi és értékes a sokak által kínált ajánlatod, ha magadat is beleteszed. Nemcsak a FB-profilod és a képed, hanem azt is, hogy miért érdemes pont hozzád csatlakozni. De ezt is közhelyek nélkül. Felejtsd el azt, hogy “én mindenben segítelek”, stb. Legyen egy konkrét előny, amit a hozzád csatlakozóknak nyújtasz.

5. Nincs weboldal

Ha a hirdetésben nincs egy nyilvános és bárki által megnézhető weboldal, az gyanús. A komoly cégek kiírják a nevüket, elérhetőségüket, adószámukat, stb. Ha a Fb-on üzengetsz, akkor az eleve azt a benyomást kelti, hogy itt valami nem tiszta. Még akkor is, ha egyébként minden rendben van.

Tehát csinálj egy weboldalt! Vagy keress olyan céget, ami ad! De anélkül sosem fognak komolyan venni.

Iratkozz be a Magabiztos Értékesítő Tréningre!

Kedvezmény az ingyenes tréning mellé:

A tréning megkezdése után -33% kedvezményt kapsz az online Melegen ajánlott hideghívás kurzus árából és -30% kedvezményt az online Pénzügyi Szolgáltatás Közvetítői Képzés teljes anyaga kurzus árából. A kedvezményre jogosító kupont a beiratkozást követő 15 percben kapod meg, az üdvözlő levelek egyikében.

Facebook Comments
Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share
Share

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás