Ebben a cikkben egy egy ingatlanos szórólap átírását osztom meg veled. Pontosan megmutatom, milyen elvek mentén lehet írni egy olyan szöveget, amely sokkal több megbízást hozott átírás után, mint a szakmára jellemző átlagos szövegek.

A sztori:

Renáta megkeresett és elküldött egy szórólap tervezetet, amelyet olyan ingatlantulajdonosoknak írt, akik el akarják adni az ingatlanukat. Tehát van hirdetés kitéve a házon, ezért tudja, hogy eladó az ingatlan.

Ez egyrészt növeli a hatékonyságot, hiszen olyan helyekre nem dobja be,ahol eszük ágában sincs eladni az ingatlant. Másrészt viszont csökkentheti is, mert már lehet, hogy van egy ingatlanos kizárólagos szerződéssel. De ez a kirakott molinókon lévő telefonszámokból, megfelelő piacismerettel kiszűrhető. És azokat nem találja meg, akik el akarják adni a házukat vagy lakásukat. Esetleg ajánlással, de azért erre nem lehet alapozni.

Én meg átnéztem a tervezetet és átírtam.

Az átíráshoz azt a cikkemet használtam, amit a haszonérvelésről írtam. Itt találod meg:  https://ertekesitestamogatas.hu/ertekesitesi-technikak-ahaszonerveles/

Megtalálod benne a régi és az új szöveget – és a magyarázatát is annak, hogy mit miért írtam. Töltsd le és Te is megtanulhatsz az eddigieknél jobban konvertáló szövegeket írni.

https://ertekesitestamogatas.hu/files/esettanulmany.pdf

És a végeredmény:

A szórólap olyan sikerült, hogy utána ebben az ingatlanirodában tartottam egy tréninget, amelyben értékesítési technikákról és szövegírásról volt szó. Az irodavezető visszajelzése a tréning után: