Hogyan tegyél visszautasíthatatlan ajánlatot?

“Az én ajánlatomat nem fogja visszautasítani” (Don Corleone) Ezt a cikket olvasóm, Zsolt kérésére írom. Annyiban rendhagyó, hogy mivel ő ingatlanok befektetési célú vásárlásával foglalkozik, nem értékesíteni szeretne, hanem azt, hogy neki adják el a kiszemelt ingatlant. Azért akkor is olvasd el a cikket, ha eladni akarsz, mert az ajánlattétel logikája és a felhaszánlható értékesítési … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Hogyan kezeld a csalódott ügyfeleket? Az átfordítás és kötés 7 pontja

Ezt a cikket is olvasói kérésre írom. A témája az ügyfélkezelés. Judith, aki pénzügyi termékek értékesítésével foglalkozik, főleg életbiztosításokéval, tette fel a kérdést: mihez kezdjen azokkal az ügyféljelöltekkel, akiknek már volt biztosításuk, csalódtak benne és már találkozni sem nagyon akarnak? Szinte biztos, hogy találkozni fogsz ilyen ügyfelekkel, hiszen már majdnem 30 éve értékesítenek újra tömegesen … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák: a haszonérvelés

Nemrég kaptam egy levelet az egyik olvasómtól, aki leírta benne, hogy milyen céghez ment el dolgozni, mit értékesít és miben lehet a segítségemre. Miközben olvastam a levelét, eszembe jutott, hogy mi az egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik belőle. Egyéb értékesítési technikákról szóló cikkeim: Értékesítési technikák: Az igazságpillanatok Hogyan tegyél visszautasíthatatlan ajánlatot Értékesítési technikák teszt: Milyen … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Bizalomépítő cégbemutatás

Ezt a cikket Judith, az egyik olvasóm kérésére írom. Megkérdezte, hogyan lehet jól bemutatni a céget a tárgyalás során? Erre a kérdésre válasz ez a cikk – némiképp kibővítve. A cégbemutatás szerepe Kevésbé tapasztalt értékesítőként még nem tudtam, mi a szerepe a cég bemutatásának és ezért hajlamos voltam elintézni azzal, hogy megkérdeztem, hallott-e már a … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A ma is működő hideghívás

Ez a cikk a hideghívás témáját járja körbe, arra a kérdésre keresem benne a választ, hogy most, 2017-ben van-e értelme még a hideghívással próbálkozni? A hideghívás jelentése A hideghívás azt a folyamatot jelenti, amikor olyan embereket hívunk fel időpontegyeztetési céllal, akikkel nincs még kapcsolatunk. Klasszikus példája a telefonkönyv: az ismeretlen értékesítő leül és elkezdi végighívni … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

A vételi jelek

“A szerszámkészítővel szemben, aki napi nyolc órát termel, az üzletkötő munkaidejéből mindössze 5 perc számít. Ez a bizonyos öt perc különbözteti meg a jó üzletkötőt a “futottak még” kategóriától.“* Jó értékesítőként egyszerre kell ismerned a értékesítés pszichológiáját (segítség ehhez 6400 szavas cikkem  a vásárlási döntés pszichológiájáról), a saját terméked vagy szolgáltatásod, de ez még csak … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák: az igazságpillanatok

Az igazságpillanatokkal való munka a haladó értékesítési technikák közé tartozik. A legtöbb értékesítő és cég nem is hallott róluk, pedig meghatározzák az ügyfél élményét, ezáltal az újravásárlási szándékot és az ott költött pénzt is. Ahogy a vásárlási döntések motivációit leíró cikkemben is olvashatod, (Hiperrészletes, 6400 szavas cikk, olvasd el új ablakban!), a vevők nemcsak az … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Értékesítési technikák teszt: milyen típusú értékesítő vagy?

Azért kell tudnod, hogy milyen típusú értékesítő vagy, mert kritikusan fontos a sikereid, a karriered és az eredményeid szempontjából, hogy milyen – személyiségvonásaidból következő – tárgyalási erősségeidet erősítsd és milyen, a habitusodhoz, a személyiségedhez passzoló értékesítési technikákat használj. Ha nem a megfelelőket, akkor kínlódni fogsz, és sokkal nehezebben fog menni az értékesítés. Olyan helyzetben leszel, … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share

Milyen értékesítési technikákkal keress látható mennyiségű pénzt az első hónapban – kezdő értékesítőként?

Egy olvasóm véleménye a cikkről: Kezdő értékesítőként ott állsz a cég kapujában és olyan kérdéseid vannak, hogy nekem is sikerülhet? Hogyan fogok ebből megélni? Elérem-e a kezdő támogatást? A lényeg a bizonytalanság. (A videóban a cikk teljes szövegét láthatod. Ha olvasni jobban szeretsz, olvasd tovább!) Sokan ezt úgy akarják átvészelni, hogy fenntartják a kezdő szerepüket: … Olvass tovább

Megosztás = Köszönöm, ez hasznos volt!
Share
Share

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás