Szerző: Imre | jan 7, 2018 | Blog
Szeretnéd megtervezni és látni magad előtt a 2018-as évedet? Szeretnél személyesen találkozni velem? Díjmentes tréningen teheted meg ezt, csak el kell jönnöd Szekszárdra! (A tréning egy EU-s pályázatnak köszönhetően ingyenes). Pozitív jövőtervező workshopot tartunk...
Szerző: Imre | dec 30, 2017 | Blog
Néhány fontos szám 33 bejegyzésem jelent meg. Nem számoltam meg, de egy bejegyzés átlagosan minimum 1500 szó, volt egy, ami 6400. Tehát kb. 54.400 szót írtam le. Ez nagyjából 130 A4-es oldalt jelent, azaz egy kisebb könyvet olvashatsz el, ha végigolvasod a blogot....
Szerző: Imre | dec 12, 2017 | értékesítési forgatókönyv, Értékesítési stratégia
[sg_popup id=”9″ event=”onload”][/sg_popup]Az értékesítési forgatókönyv a személyes értékesítésben is működik: egy porszívóügynök járt nálam nemrég és tartott egy két órás, nagyon átgondolt bemutatót. Az értékesítésfejlesztés egyik eszköze is...
Szerző: Imre | dec 11, 2017 | Értékesítési stratégia, értékesítési forgatókönyv
[sg_popup id=”9″ event=”onload”][/sg_popup] Saját élményen az alapja ennek a bejegyzésnek, ahol élőben találkoztam egy remek értékesítési rendszerrel (és értékesítést támogató környezettel) – ennek elemzésével megmutatom, hogyan lehet...
Szerző: Imre | dec 9, 2017 | Értékesítési stratégia
Ha te is küzdesz az értékesítést jellemző állandó bizonytalansággal, változó eladásokkal és ingadozó bevétellel: olvasd el ezt a cikket! A blog létezése alatt sokat írtam az értékesítési forgatókönyv egyes elemeiről, de összességében még nem kaptad meg, hogyan legyen...
Szerző: Imre | szept 28, 2017 | Értékesítési technika
[sg_popup id=”9″ event=”onload”][/sg_popup] „Az én ajánlatomat nem fogja visszautasítani” (Don Corleone) Ezt a cikket olvasóm, Zsolt kérésére írom. Annyiban rendhagyó, hogy mivel ő ingatlanok befektetési célú vásárlásával...
Szerző: Imre | szept 6, 2017 | Értékesítési technika, Panaszkezelés, ügyfélkezelés
Ezt a cikket is olvasói kérésre írom. A témája az ügyfélkezelés. Judith, aki pénzügyi termékek értékesítésével foglalkozik, főleg életbiztosításokéval, tette fel a kérdést: mihez kezdjen azokkal az ügyféljelöltekkel, akiknek már volt biztosításuk, csalódtak benne és...
Szerző: Imre | aug 22, 2017 | Értékesítési stratégia, Hogyan?, tárgyalástechnika
Két ok, amiért fontos a jó panaszkezelés: 1. A hozzád eljutó panaszok csak a jéghegy csúcsát jelentik. A legtöbb ember nem szeret panaszt tenni, nem szeret reklamálni, mert gyakori a rossz tapasztalat, a lepattintás, a vevő hibáztatása és inkább ezt megspórolja...
Szerző: Imre | aug 6, 2017 | Értékesítési technika
Nemrég kaptam egy levelet az egyik olvasómtól, aki leírta benne, hogy milyen céghez ment el dolgozni, mit értékesít és miben lehet a segítségemre. Miközben olvastam a levelét, eszembe jutott, hogy mi az egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik belőle.Megjelent új...
Szerző: Imre | júl 30, 2017 | tárgyalási felkészülés, Értékesítési technika
Ezt a cikket Judith, az egyik olvasóm kérésére írom. Megkérdezte, hogyan lehet jól bemutatni a céget a tárgyalás során? Erre a kérdésre válasz ez a cikk – némiképp kibővítve. A cégbemutatás szerepe Kevésbé tapasztalt értékesítőként még nem tudtam, mi a szerepe a cég...