Szerző: Imre | aug 22, 2017 | Értékesítési stratégia, Hogyan?, tárgyalástechnika
Két ok, amiért fontos a jó panaszkezelés: 1. A hozzád eljutó panaszok csak a jéghegy csúcsát jelentik. A legtöbb ember nem szeret panaszt tenni, nem szeret reklamálni, mert gyakori a rossz tapasztalat, a lepattintás, a vevő hibáztatása és inkább ezt megspórolja...
Szerző: Imre | aug 6, 2017 | Értékesítési technika
Nemrég kaptam egy levelet az egyik olvasómtól, aki leírta benne, hogy milyen céghez ment el dolgozni, mit értékesít és miben lehet a segítségemre. Miközben olvastam a levelét, eszembe jutott, hogy mi az egyetlen dolog, ami nagyon hiányzik belőle.Megjelent új...
Szerző: Imre | júl 30, 2017 | tárgyalási felkészülés, Értékesítési technika
Ezt a cikket Judith, az egyik olvasóm kérésére írom. Megkérdezte, hogyan lehet jól bemutatni a céget a tárgyalás során? Erre a kérdésre válasz ez a cikk – némiképp kibővítve. A cégbemutatás szerepe Kevésbé tapasztalt értékesítőként még nem tudtam, mi a szerepe a cég...
Szerző: Imre | júl 9, 2017 | Motiváció, önismeret
Egy MLM-es ismerősöm panaszkodott a minap: “Pontosan megmondják, hogy mit kell tennem, de én mégsem csinálom. Egy lusta dög vagyok! Motiválnod kellene magad? Más a megoldás. Ha te is tudod, hogy mit kellene tenned, de mégsem teszed meg, akkor hagyd abba az...
Szerző: Imre | jún 27, 2017 | Értékesítési technika, hideghívás, telefonos megkeresés
Ez a cikk a hideghívás témáját járja körbe, arra a kérdésre keresem benne a választ, hogy most, 2021-ben van-e értelme még a hideghívással próbálkozni? Letölthető esettanulmány: Hogyan kötöttem 3 szerződést egy új ügyféllel telefonon, 2,3M Ft értékben (2021-ben)...
Szerző: Imre | jún 22, 2017 | eszköz, chatbot
A legújabb és legfrissebb trend az értékesítésben és annak támogatásában a chatbot (és ami ezt megelőzi, a chatbot készítés). Vannak olyan vélemények, hogy ez majd forradalmasítani fogja a marketinget, de ezt még nem tudhatjuk előre. Jelenleg nagyon friss, nagyon új...
Szerző: Imre | jún 10, 2017 | Értékesítési technika, Hogyan?
“A szerszámkészítővel szemben, aki napi nyolc órát termel, az üzletkötő munkaidejéből mindössze 5 perc számít. Ez a bizonyos öt perc különbözteti meg a jó üzletkötőt a “futottak még” kategóriától.”* Jó értékesítőként egyszerre kell ismerned a...
Szerző: Imre | jún 2, 2017 | Értékesítési stratégia, Hogyan?, tárgyalástechnika
1. Miért fizetnek az emberek?Mi a vásárlás pszichológiája? Olvasóim véleménye: A cikket végigolvasva megtudod! (Szánj rá időt, nem túl rövid…) Megjelent új e-könyvem, 111 etikus értékesítési és ügyfélszerzési technika címmel. Olvass...
Szerző: Imre | máj 27, 2017 | Értékesítési technika, önismeret
Azért kell tudnod, hogy milyen típusú értékesítő vagy, mert kritikusan fontos a sikereid, a karriered és az eredményeid szempontjából, hogy milyen – személyiségvonásaidból következő – tárgyalási erősségeidet erősítsd és milyen, a habitusodhoz, a...
Szerző: Imre | máj 16, 2017 | kifogáskezelés, önismeret
A kifogáskezelés témakörében csak olyan cikkeket olvashatsz, amelyek arról szólnak, hogyan kezeld az ügyfél kifogásait. Ezt hasznos megtanulni. De ha előbb nem tárod fel magadban és nem válaszolod meg magadnak az értékesítéssel vagy hálózatépítéssel, mint munkával...